Не отримали квитанції до звітів та накладних: що робити?

Переглядів: 12043

Поради користувачам, які не отримали квитанції до звітів та накладних.

 

Крок 1. Налаштування обробки документів СЕА

 

В модулі Первинні документи - Автоматична обробка документів рекомендуємо встановити налаштування в вкладці Налаштування обробки документів СЕА згідно з малюнком:
 

 

Якщо позначка у полі Відправляти документи, які не мають фінальної квитанції, повторно встановлена, через вказаний інтервал будуть повторно відправлені документи, що не мають фінальної квитанції.

 

Крок 2. Загальні налаштування автоматичної обробки

 

Для автоматичного прийому квитанцій також рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль Первинні документи - Автоматична обробка документів.

 

У вкладці Загальні налаштування виконайте налаштування згідно з малюнком та натисніть кнопку https://lh6.googleusercontent.com/-9a-TgfKNY164e4-sVW34YJfueH6UhXKZtI9IfbRwnTJP_MaDWf7MF-ulCTvN5aimdv3aLfo3dk7c-JDE3K_rrFjsNOJSdGUJEp5H5aVSGFNajPVO26KrfF_PKzdrh33fJK5f-cBЗапустити автоматичну обробку.
 


Даний модуль може працювати 24/7, тому рекомендуємо його залишати постійно ввімкненим.