“Під час завантаження пошти виникла помилка”. Як це виправити?

Переглядів: 16319

 

 


 

Перевірте налаштування електронної пошти у програмі M.E.Doc. 

 

  1. Увійдіть в Адміністрування - Параметри системі - Електронна пошта

  2. У полі «Адреса» введіть електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до неї.
  3. Після заповнення всіх параметрів натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».

Якщо у вас знову з'явилося повідомлення із помилкою спробуйте змінити пароль безпосередньо до вашої електронної пошти.

 

Змініть пароль до вашої електронної пошти.

 

  1. Перейдіть на сайт вашого поштового серверу.

  2. Увійдіть до вашої особистої поштової скриньки та через Налаштування змініть пароль або ж при вході оберіть “Забули пароль” після чого у вас з'явиться стандартне вікно по зміні паролю.

  3. Увійдіть у програму M.E.Doc та оберіть Адміністрування - Параметри системи - Електронна пошта. У полі “Пароль” вкажіть ваш новий пароль та перевірте з’єднання. 

  4. Натисніть «Застосувати» для збереження внесених змін.