вгору
02.02.2023
Для отримання від Пенсійного фонду України (далі - ПФУ) фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
На сайті ПФУ розміщено роз’яснення щодо питання випадків відхилення електронних заяв-розрахунків.
Чому відхилено заяву-розрахунок?
Причина одна - це помилки.
В електронних заявах-розрахунках, які подаються за е-лікарняними, найчастіше зустрічаються такі помилки:
1. неправильно заповнено реквізити страхувальника:
2. не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);
3. є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;
4. неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу.
При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Зверніть увагу! В заявах-розрахунках зі статусом “не прийнято” причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ).
ПФУ радить для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Важливо! Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на веб-порталі електронних послуг ПФУ, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру головного управління ПФУ.
Про те, чи оплатять заяви-розрахунки, які ФССУ прийняв, але не встиг профінансувати до 01 січня читайте в Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.