вгору

E-лікарняний не змінив свій статус із закритого на готовий до сплати попри вичерпання строків: що робити роботодавцю?

У ситуації, що склалася, слід не зважати на статус ЛН та приступити до призначення допомоги за лікарняним (якщо з дати видачі вже пройшло 7 днів). Про це повідомив ФСС.

Нагадуємо нашим читачам, що електронний лікарняний має статус «закритий» з дня свого створення і змінює його на «готовий до сплати» у день видачі – тобто через 7 днів після дати закриття для лікарняних по тимчасовій непрацездатності і через 7 днів після дати відкриття – для лікарняних по вагітності та пологах.

Однак через технічні збої сьогодні е-лікарняні часто не змінюють свій статус попри вичерпання строків. У такому випадку потрібно орієнтуватись на дати – якщо після дати закриття, зазначеної в е-лікарняному, пройшло 7 днів, на 8-й день з е-лікарняним уже можна починати працювати і призначати за ним допомогу, навіть якщо його статус залишився «закритим».