вгору

Електронний аудит для ВПП – роз'яснює ДПС

Питання: Які строки реалізації впровадження електронного аудиту для великих платників податків?

Відповідь: Запровадження обов’язкового подання ВПП на запит контролюючого органу під час проведення перевірки стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA) та його аналіз за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення з використанням сучасних методик  аудиту передбачається з 01 січня 2023 року.

Запровадження обов’язкового подання усіма ВПП стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA) передбачається з 01 січня 2025 року (за умови прийняття відповідних змін до податкового законодавства).

Питання: Що являє собою стандартний аудиторський файл (SAF-T UA)?

Відповідь: Це електронний файл стандартизованої структури, що містить експортовані з вихідної системи обліку дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов’язань, а також інформацію щодо змін у фінансово-господарському стані суб’єкта господарювання за певний період.

Питання: Якими законами та нормативно - правовими актами передбачено надання електронних документів?

Відповідь: Порядок надання платниками податків документів встановлено ст. 85 Податкового кодексу України. Порядок надання документів ВПП в електронній формі затверджено наказом Мінфіну від 07.11.2011 р. № 1393.

Про це повідомили у Східному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з ВПП під час проведення “гарячої лінії”.

Більше корисних новин читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.