вгору

Як виправити помилки, допущені при заповненні уточнюючого розрахунку з ПДВ?

Нагадаємо нашим читачам, що відповідно до п. 50.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та п. 2 розд. І Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіна від 28.01.2016 № 21, у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Виправлення помилок, що допущені при заповненні уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ, здійснюється виключно шляхом подання нового уточнюючого розрахунку з урахуванням показників попереднього уточнюючого розрахунку.

Роз’яснення надано ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

 Податкову декларацію з ПДВ (ідентифікатор форми – J/F0200123), у т.ч. уточнюючий розрахунок до неї (ідентифікатор форми – J/F0217023, зручно подавати через програму M.E.Doc.

Як заповнити податкову декларації з ПДВ: з копійками чи без, – читайте у Блозі бухгалтера, в розділі Інформер програми M.E.Doc, а також на Telegram-каналі.