вгору
09.11.2022
ФССУ повідомив, що через стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії квитанції № 2 та № 3 щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями ФССУ у найкоротші терміни після відновлення електропостачання. Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, фахівці опрацьовують заяви, щойно це стає можливим - зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Свідченням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження квитанції № 1. Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема, через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Прийняття заяв-розрахунків відбувається у декілька етапів: усі заяви проходять автоматизований контроль, ручну перевірку фахівцями ФССУ та верифікацію. Третина заяв-розрахунків містять помилки та можуть призвести до необґрунтованих видатків – фахівці ФССУ виправляють кожну із них спільно із роботодавцями та дозволяють системі соцстрахування працювати ефективно.
До відома! Зручно заповнити та подати заяву-розрахунок в програмі M.E.Doc (ідентифікатор форми C1100101).
Про те, як сформувати заяву-розрахунок за е-лікарняними, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.