вгору

Новий порядок оформлення результатів перевірок: що змінилося?

Змінено порядок оформлення результатів документальних перевірок дотримання платниками податкового, валютного та іншого законодавства. Про це зазначили податківці на сайті ДПС.  

Зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків внесено наказом Мінфіну від  14.03.2025 р. № 151, який набрав чинності 25.04.2025 р. 

Основні зміни такі: 

  • контролюючий орган зобов’язаний повідомити платника податків про дату, час та місце / спосіб розгляду матеріалів перевірки, у т. ч. в режимі відеоконференції; 
  • інформація (повідомлення) про розгляд податковим органом матеріалів перевірки в режимі відеоконференції надсилається платнику податків в електронному вигляді в електронний кабінет; 
  • визначено процедуру ідентифікації платника податків або його представника, в т. ч. у разі розгляду заперечень у режимі відеоконференції, необхідність фіксування відеоконференції за допомогою технічних засобів відеозапису; 
  • передбачено, що платник податків повідомляє про участь у розгляді матеріалів перевірки (особисто або через свого представника), у т. ч. в режимі відеоконференції, у поданих запереченнях; 
  • під час розгляду матеріалів перевірки в режимі відеоконференції платник податків може надавати тільки усні пояснення з приводу предмета розгляду.