вгору
22.03.2022
На період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій (далі - ПРРО) та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу. Це визначено нормами абз. 3 ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР (далі - Закон № 265).
Нагадаємо, що суб’єкт господарювання може використовувати офлайн режим не більше 168 годин протягом календарного місяця.
При цьому забороняється використовувати ПРРО у період відсутності зв’язку між ПРРО та ФСКО без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу (абз. 7 ст. 5 Закону № 265).
Важливо! Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» від 15.03.2022 р. № 2120-IХ внесені зміни до Закону № 265.
Зокрема, визначено, що на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану або обставин непереборної сили: проведення розрахункових операцій, що здійснюються в режимі офлайн та використання фіскальних номерів із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, можуть здійснюватися з перевищенням строків, встановлених абз. 3-4 ст. 5 Закону № 265. При цьому, дію абз. 7 ст. 5 Закону № 265 на зазначений період зупинено.
Відповідне роз’яснення розміщенно на Інформаційно довідковому ресурсі “ЗІР”, категорія, 109.20.
Про основні податкові новації у період воєнного стану та про, те чи застосовуватимуть штрафні санкції за невикористання РРО/ПРРО у період воєнного стану, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.