вгору

Що таке система обліку даних реєстраторів розрахункових операцій?

26.12.2022

Система обліку даних реєстраторів розрахункових операцій (далі - СОД РРО) - це інформаційна система, призначена для збору, зберігання, використання даних РРО та програмних РРО (у т. ч. електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків, створених реєстраторами розрахункових операцій та програмними реєстраторами розрахункових операцій), перевірки справжності та достовірності розрахункових документів. Це визначено п. 14.1.278 Податкового кодексу України (далі - ПКУ)

Порядок функціонування СОД РРО визначено Мінфіном, а саме наказом від 05.08.2020 р. № 477.

Користувачам-покупцям (споживачам) через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до ст. 42-1 ПКУ, забезпечується можливість:

  • контролю справжності та достовірності розрахункових документів, що зберігаються в СОД РРО.

Про це повідомили податківці ДПС у Дніпропетровській області.

Більше корисних новин читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.