вгору

Складання та подання звітності страховиками: правила зміняться

НБУ пропонує до обговорення з учасниками ринку зміни до Правил складання та подання звітності учасниками ринку небанківських фінансових послуг (далі – Правила).

Мета змін до Правил – удосконалення звітності страховиків, у т. ч. у зв’язку зі змінами у законодавстві та набуттям НБУ повноважень змінювати порядок визначення фактичного та нормативного запасу платоспроможності страховиків.

Що передбачено?

Проект змін до Правил:

  • ураховує змінені вимоги до платоспроможності страховиків;
  • містить оновлений перелік показників звітності, а також доповнення пояснювальної записки до звітності страховика новою інформацією та уточнення до заповнення актуарного звіту (пояснювальна записка страховика та актуарний звіт у новій редакції наведені у додатках до Правил);
  • виключає 14 файлів із показниками звітності та запроваджує нові 19 файлів із показниками звітності, що подаються безпосередньо страховиками;
  • скасовує вимоги щодо подання файлів FR0 «Дані фінансової звітності», FR1 «Дані консолідованої фінансової звітності».

Ознайомитися з проектом Змін до Правил та аналізом регуляторного впливу проекту постанови Правління НБУ можна тут.

Про це інформує регулятор.

Щодо заповнення звітність до НБУ від страховика у M.E.Doc читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.