вгору

Термін подання скарги на рішення про відмову в реєстрації ПН/РК

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) набирає чинності в день прийняття відповідного рішення. Це визначено п. 11 та п. 12 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 р. № 520.  

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку. Про адміністративне оскарження окремих рішень заблокованих ПН/РК ми писали тут

Нагадаємо, скарга подається платником ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня, відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затвердженого постановою Кабміну від 11.12.2019 р. № 1165 (далі - Порядок № 1165).  

Скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог ПКУ, Законів України від 22.05.2003 р. № 851-IV та від 05.10.2017 р. № 2155-VIII і реєструється ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку № 1165). 

Про це нагадали податківці ДПС у Чернівецькій області. 

У програмі M.E.Doc користувачі можуть створити і подати до контролюючого органу скарги (ідентифікатор форм - J/F1313204, J/F1315901), а також Заяву про відкликання скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника критеріям ризиковості (ідентифікатор форми - J/F1313304). 

Про відновлення перебігу строку для подання скарг з 01.08.2023 року та зміни в порядку оскарження рішень щодо блокування ПН/РК з 08.07.2023 року, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі