Як додати банківський рахунок в M.E.Doc API SAF-T UA?
У довіднику «Банківські рахунки» зібрана інформація про рахунки ваших підприємств. Інформація із цього довідника використовується для швидкого заповнення файлу SAF-T UA.
Щоб додати новий рахунок, виконайте наступні дії:
1. Оберіть у меню розділ «Довідники» і підрозділ «Банківські рахунки».
2. Натисніть кнопку «Додати рахунок».
3. Оберіть підприємство, для якого додається інформація про рахунок.
4. Оберіть назву банку:
5. Вкажіть номер відділення банку.
6. Заповніть інформацію про рахунок:
7. Натисніть кнопку «Зберегти».
8. Ви успішно додали інформацію про банківський рахунок.
Важливо. Поля, не позначені *, можна пропустити.
Щоб редагувати чи видалити інформацію про банківський рахунок, виконайте ці дії: