вгору

Електронні заяви-розрахунки страхувальників: ПФУ навів найпоширеніші помилки

Для отримання від ПФУ фінансування на оплату лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам. 

Заяву-розрахунок може бути відхилено з причини наявності в ній помилок. 

В електронних заявах-розрахунках найчастіше зустрічаються такі помилки: 

  • страховий стаж не відповідає загальному стажу, вказаному в заяві-розрахунку; 
  • невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб; 
  • відсутнє обмеження визначеної на загальних підставах суми страхової виплати в розрахунку на місяць, якщо на момент настання страхового випадку застрахована особа не набула сумарно у дванадцятимісячному періоді, що передує страховому випадку, шестимісячний страховий стаж; 
  • відсутній запис дати направлення на МСЕК; 
  • призначення страхових виплат одночасно за основним місцем роботи та за сумісництвом; 
  • неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками) номер рахунку, МФО банку; 
  • не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності). 

У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ). 

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу. 

При цьому, для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку. 

Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані. 

Про це інформує ГУ ПФУ у Донецькій області.