вгору
16.08.2024
Для отримання від ПФУ фінансування на оплату лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Заяву-розрахунок може бути відхилено з причини наявності в ній помилок.
В електронних заявах-розрахунках найчастіше зустрічаються такі помилки:
У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ).
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу.
При цьому, для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Про це інформує ГУ ПФУ у Донецькій області.