вгору
05.06.2018
Про це йдеться у повідомленні, розміщеному на офіційному веб-сайті ФССУ.
Згідно оприлюдненої інформації, ФСС розробляє проект постанови з новим порядком фінансування страхувальників для виплат за листками непрацездатності, який передбачає нові підходи щодо обслуговування страхувальників, спрощення звітності та скорочення кількості перевірок. Пропонується затвердити нову форму заяви-розрахунку та порядок подання її в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
З метою упередження можливих помилок при визначенні страхувальниками розміру допомоги та страхових виплат робочі органи виконавчої дирекції Фонду до прийняття рішення про проведення фінансування будуть здійснювати попередній контроль правильності нарахування виплат та надавати рекомендації страхувальнику щодо усунення виявлених помилок. Перевірки будуть проводитись за допомогою звірки даних, наведених страхувальником у заявах-розрахунках, та відомостей, що містяться у Державному реєстрі застрахованих осіб.
Крім того, пропонується запровадити систему оперативного інформування про здійснення виплат застрахованим особам шляхом надання страхувальниками повідомлень робочим органам виконавчої дирекції ФСС.