вгору

Як правильно оформити найманого працівника – поради від ДФС

Нагадуємо нашим користувачам, що відповідно до норм трудового законодавства, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору та повідомлення органу фіскальної служби

Оформлюючи нового працівника на роботу, суб’єкту господарювання необхідно:

При цьому необхідно пам’ятати, що повідомлення про прийняття на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413.

Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем їх обліку як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

До відома! Подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу (J(F)3001001) зручно через програму M.E.Doc (рішення M.E.Doc.Держава).

У разі неподання повідомлення до ДФС до суб’єкта господарювання застосовуються фінансові санкції (штраф) у розмірі 1 мінімальної заробітної плати – 3723 грн.

Про це зазначила ГУ ДФС в Івано-Франківській області.

Розміри штрафів за порушення законодавства про працю дивіться у Блозі бухгалтера.

Зверніть увагу! З 5 жовтня плануються комплексні перевірки з праці контролюючими органами.