вгору
25.04.2025
Підприємство вирішило припинити статус платника ПДВ. Для цього необхідно подати до до контролюючого органу за місцем обліку Заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ (далі - Заява). Але як правильно заповнювати графи про сплату податкових зобов’язань, якщо у декларації з ПДВ (рядок 18) немає позитивного значення?
Анулювання реєстрації як платника ПДВ регулюється ст. 184 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).
Підставою для анулювання може бути, зокрема, невеликий обсяг операцій (менше 1 млн грн за 12 місяців) або припинення діяльності.
Про що саме йдеться?
Заява містить дві графи, які викликають питання у платників:
Коли та як їх заповнювати?
Графа «Дата сплати податкових зобов’язань» обов’язкова до заповнення:
Графа «Дата проведення розрахунків…» заповнюється лише при повторному поданні заяви, коли:
Що зазначати?
У цьому випадку вказується:
Підсумок.
Навіть якщо у вас «нулі» у декларації, це не звільняє від заповнення граф про дати – вони свідчать про виконання обов’язків перед бюджетом.
Про це повідомили податківці Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП.
Користувачі програми M.E.Doc у разі анулювання реєстрації платника ПДВ можуть заповнити і подати до податкової за місцем обліку Заяву ф. 3-ПДВ (ідентифікатор форми - J/F1310404).