вгору

Щоб отримати бюджетне відшкодування ПДВ необхідно подати заяву

Платники ПДВ, які мають право на отримання бюджетного відшкодування ПДВ та прийняли рішення про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ подають до контролюючого органу податкову декларацію з ПДВ та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. Це передбачено п. 200.7 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (далі – Реєстр заяв) здійснюється на підставі баз даних ДФС та Казначейства.

Слід зазначити, що Реєстр заяв розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України. Крім того, про порядок інформаційної взаємодії Мінфіну, ДФСУ та Держказначейства в процесі формування Реєстру заяв ми повідомляли у нашому матеріалі у Блозі бухгалтера.

До Реєстру заяв вносяться такі дані (пп. 200.7.1 ПКУ):

1) найменування платника ПДВ та його індивідуальний податковий номер;

2) дата подання заяви про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника ПДВ у банку;

3) сума ПДВ, заявленого до бюджетного відшкодування, зазначена у кожній заяві, поданій у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку;

4) сума ПДВ, заявленого до бюджетного відшкодування, зменшена на суму податкового боргу;

5) реквізити поточного рахунка платника ПДВ для перерахування бюджетного відшкодування;

6) реквізити бюджетних рахунків для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника ПДВ з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

7) реквізити бюджетного рахунка, з якого здійснюється бюджетне відшкодування ПДВ;

8) дата початку та закінчення проведення перевірки даних, зазначених у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, в складі яких подана заява про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, з обов’язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна);

9) сума ПДВ, заявленого до бюджетного відшкодування, та дата поданої до контролюючого органу заяви в разі виникнення у платника ПДВ необхідності змінити напрям узгодженого бюджетного відшкодування;

10) дата складення та вручення платнику ПДВ акта перевірки;

11) дата та номер податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування за кожною заявою з урахуванням (у разі подання) уточнюючого розрахунку, неузгоджена контролюючим органом;

12) дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування ПДВ, що оскаржується;

13) дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування ПДВ, узгоджена за результатами оскарження;

14) сума узгодженого контролюючим органом бюджетного відшкодування ПДВ за кожною заявою та дата її узгодження;

15) дата та сума повернення бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку;

16) дата та сума зарахування (перерахування) в рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника ПДВ з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Внесення даних до Реєстру заяв посадовими особами відповідних органів здійснюється з дотриманням вимог законів щодо електронного підпису та електронного документообігу.

Про це повідомили податківці ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Нагадаємо нашим користувачам, що заява про повернення сум бюджетного відшкодування ПДВ (Д4) – J(F)0299820 розміщено у програмі M.E.Doc, за допомогою якої просто і зручно заповнювати, перевіряти та подавати документи до всіх контролюючих органів.

Докладніше про алгоритм заповнення додатка 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування» (ДЗ) до декларації з ПДВ читайте у Блозі бухгалтера.