вгору

Анулювання реєстрації платника ПДВ: що з бюджетним відшкодуванням?

Нагадуємо нашим читачам, що порядок анулювання реєстрації платника ПДВ регулюється ст. 184 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та регламентується розд. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130.

Відповідно до п. 184.8 ПКУ у разі якщо платник податку, реєстрація якого анулюється, має податкові зобов’язання за результатами останнього податкового періоду, така сума податку враховується в суму зменшення бюджетного відшкодування, а в разі його відсутності у строки, визначені ПКУ, платник зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або податкового боргу з цього податку, що виникли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як платник цього податку на день сплати такої суми податку чи ні.

Якщо за результатами останнього податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке відшкодування надається протягом строків, визначених розд. V ПКУ, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як платник цього податку на дату отримання такого бюджетного відшкодування, чи ні. Це передбачено п. 184.9 ПКУ.

Про це повідомило ГУ ДПС у Запорізькій області.

Про підстави для анулювання реєстрації ПДВ, чи можливо подати уточнюючий розрахунок з ПДВ у разі анулювання реєстрації та про те, що з 20 березня – новий термін проведення перевірок бюджетного відшкодування ПДВ, читайте в Блозі бухгалтера, Інформері M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.