вгору
Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджено наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557 (далі – Порядок № 557).
Нагадаємо, що електронний документообіг здійснюється на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір). Це визначено п.1 р. ІІ Порядку №557.
Дія Договору та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) припиняється за наявності однієї з таких підстав (п. 5 розд. III Порядок № 557):
У день припинення дії Договору контролюючий орган повідомляє автора про припинення дії Договору (із зазначенням причини) шляхом направлення автоматично сформованого повідомлення про припинення дії Договору в Електронний кабінет або на електронну адресу, яка зазначена в облікових даних автора, із зазначенням дати припинення (п. 6 розд. III Порядку № 557).
Про це зазначено в роз’ясненні, розміщеному на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 129.03.
Нагадаємо нашим користувачам, що з набранням чинності Законом України від 14.07.2020 р. № 786-ІХ з 07.11.2020 року Договір з ДПС укладати не потрібно. Докладніше про це – у матеріалі.
Також про зміни щодо Порядку обміну електронними документами, які набули чинності 01.09.2020 р., читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.