вгору

Що робити у разі зупинення реєстрації ПН?

Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Мінфіну від 12.12.2019 р. № 520 (далі - Порядок № 520).

Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ПН/РК в ЄРПН) здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН органи ДПСУ.

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник ПДВ має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • договори, довіреності, акти, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника ПДВ для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т. ч. рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
  • розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Важливо! Письмові пояснення та копії документів платник ПДВ має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в ПН/РК.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо такі ПН/РК складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН/РК відображено однотипні операції.

Крім того, письмові пояснення та копії документів платник ПДВ подає до органу ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку.

Про це повідомили податківці ДПС у Дніпропетровській області.

Нагадаємо нашим користувачам, що в програмі M.E.Doc можна в автоматичному режимі створити Повідомлення про подання пояснень та копій документів. До такого Повідомлення можна додати документи довільного формату (ідентифікатор форми - J/F1360102) та завантажити копії необхідних підтверджуючих документів (у форматі PDF, PNG або JPG).

Про те, коли реєструвати ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, та про формат копій підтверджуючих документів у разі зупинення реєстрації ПН, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.