вгору
03.12.2021
Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Мінфіну від 12.12.2019 р. № 520 (далі - Порядок № 520).
Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ПН/РК в ЄРПН) здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН органи ДПСУ.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник ПДВ має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання щодо прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, може включати:
Важливо! Письмові пояснення та копії документів платник ПДВ має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного в ПН/РК.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо такі ПН/РК складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН/РК відображено однотипні операції.
Крім того, письмові пояснення та копії документів платник ПДВ подає до органу ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв’язку.
Про це повідомили податківці ДПС у Дніпропетровській області.
Нагадаємо нашим користувачам, що в програмі M.E.Doc можна в автоматичному режимі створити Повідомлення про подання пояснень та копій документів. До такого Повідомлення можна додати документи довільного формату (ідентифікатор форми - J/F1360102) та завантажити копії необхідних підтверджуючих документів (у форматі PDF, PNG або JPG).
Про те, коли реєструвати ПН/РК в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено, та про формат копій підтверджуючих документів у разі зупинення реєстрації ПН, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.