вгору

Скріплення печаткою податкової звітності юрособи: чи потрібно?

До відома наших читачів! Податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – це документ, який подається платником податків (у т. ч. відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов’язання, у т. ч. податкового зобов’язання, або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого ЄСВ. Це визначено в абз. першому п. 46.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору (абзац другий п. 48.1 ПКУ).

Одним з обов’язкових реквізитів податкової декларації є, зокрема підписи посадових осіб платника податку, визначених ПКУ, засвідчені печаткою платника податку (за наявності) (п. 48.3 ПКУ).

Отже, підписи посадових осіб юрособи у податковій звітності скріплюються печаткою за її наявності у такої юридичної особи.

Про це інформує ГУ ДПС у Житомирській області.

Про особливості накладення КЕП посадових осіб на податкову звітність читайте у Блозі бухгалтера, Інформері програми M.E.Doc та на нашому на нашому Telegram-каналі.