вгору

SAF-T: Linkos group готує новий проєкт — е-аудит

21.02.2023

Компанія Linkos group постійно працює над удосконаленням своїх сервісів та реалізацією усіх важливих сервісів, що можуть бути корисними для бізнесу. Так, вже зараз ми працюємо над створенням окремого сервісу е-аудит за стандартом SAF-T на базі  вебсервісу СОТА.


Що таке SAF-T?


Пропонуємо розглянути детальніше, що таке SAF-T. Standard Audit File - Tax — це електронний стандарт звітності для обміну даними бухгалтерського обліку. Основна мета SAF-T — спростити для компаній подання бухгалтерської інформації на запит державних органів або аудиторів. 

Стандарт SAF-T є міжнародним стандартом обміну електронної фіскальної інформації між підприємствами та органами податкової служби.

Інструмент електронного аудиту вже запроваджений у різних країнах світу, а тому він щороку все більше доводить свою ефективність.


Переваги е-аудиту


Так, впровадження електронного аудиту для бізнесу матиме такі переваги:

  • дозволить удосконалити ризикорієнтовані підходи на доперевірочному етапі та на перевірочному етапі;
  • підвищить швидкість і ефективність результатів перевірок;
  • створить додаткові можливості для платників податків для самоперевірки поданої податкової звітності;
  • зменшить кількість податкових правопорушень і судових спорів;
  • знизить кількість особистих контактів між платниками податків і контролювальним органом, що відповідно зменшить вплив "людського фактора" тощо.


Впровадження SAF-T в Україні 


Україна впроваджує цей стандарт, щоб спростити та автоматизувати звітність платників податків перед органами державної податкової служби. Зокрема, вже з 1 січня 2023 року запроваджено обов'язкове подання великими платниками податків на запит контролюючого органу під час проведення перевірки стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA) та його аналіз за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення з використанням сучасних методик  аудиту.

Натомість обов'язкове подання SAF-T UA для усіх великих платників податків передбачено з 1 січня 2025 року (за умови прийняття відповідних змін до податкового законодавства).

Виконання цього обов'язку передбачає підготовку та подання електронного SAF-T звіту з інформацією про документи та операції, що містять фіскальну інформацію, у встановленому форматі та за певними правилами. Відповідальність за правильність та своєчасність подання SAF-T звіту несуть самі платники податків.

Саме тому, ми вже працюємо над створенням зручного сервісу, що повністю відповідатиме вимогам українського законодавства та допоможе бізнесу подавати SAF-T-звіту максимально просто та швидко. Про терміни реалізації сервісу ми повідомимо згодом.

Якщо вас цікавить додаткова інформація щодо впровадження SAF-T, пропонуємо переглянути наші попередні матеріали: