вгору

M.E.Doc API SAF-T UA — ваш надійний інструмент для підготовки звіту SAF-T

16.01.2025

Імплементація стандарту SAF-T UA в Україні — одне з найобговорюваніших питань у бізнес-середовищі сьогодні. Наша країна впевнено крокує у європейське майбутнє, переймаючи найкращий досвід та практики. 

‼️Основна функція SAF-T UA — полегшити подання даних з облікових систем суб'єктів господарювання на запити державних органів або аудиторів.

Із 1 січня 2025 року великі платники податків зобов’язані подавати інформацію про господарську діяльність у форматі SAF-T UA. А із 1 січня 2027 року подання файлу аудиту у цьому форматі стане обов’язковим для всіх платників ПДВ відповідно до законопроєкту № 6255 від 2 листопада 2021 року. 

‼️Окремо хочемо звернути увагу, що даний закон також передбачає штрафні санкції за невиконання цих вимог.


Які проблеми вирішує M.E.Doc API SAF-T UA?


Перехід на новий стандарт звітності часто викликає питання, а зважаючи на складність структури, використання різних програмних рішень для ведення обліку та величезні обсяги інформації, які включаються до файлу SAF-T UA, ці питання можуть загнати у глухий кут. 

M.E.Doc API SAF-T UA — це програмне рішення, яке покликане спростити процес створення та подання файлу SAF-T UA.

Основні питання, які вирішує M.E.Doc API SAF-T UA:

  1. Автоматизація збору даних: програма інтегрується із вашою обліковою системою (наприклад, BAS, ISPro, SAP ERP або ін.), за допомогою REST API отримує необхідні дані та формує звіт у потрібному форматі.
  2. Відповідність стандартам: M.E.Doc API SAF-T UA постійно оновлюється відповідно до останніх змін у законодавстві. Це гарантує, що ваші звіти будуть відповідати актуальним вимогам. Наразі програма працює з оновленою версією файла SAF-T UA 2.0.
  3. Перевірка даних перед відправкою: завдяки вбудованим контролям система аналізує правильність даних, щоб уникнути помилок під час подання звіту.
  4. Візуалізація даних звіту: формат XML — це машиночитабельний формат, який людині складно аналізувати, проте наше рішення має зручний функціонал, який візуально відобразить весь вміст створеного файлу SAF-T у кабінеті користувача. 


 

 

Із чого почати підготовку до подання звітності в форматі SAF-T UA?


‼️Важливо знати: коли платник податків отримує запит на надання звіту SAF-T UA від контролюючого органу, то має лише два дні на його подання.

Зважаючи на зазначені терміни, ми категорично не рекомендуємо відкладати процес впровадження на підприємстві нового стандарту звітності на останній момент. І почати ви можете вже зараз, просто слідуйте цій послідовності:

Крок 1. Ознайомтесь з переліком облікових даних, які включає файл SAF-T UA:

1. Головна книга:

  • облікові регістри бухгалтерії.

2. Розрахунки з покупцями:

  • довідник контрагентів-покупців
  • відомості про продажі
  • платежі.

3. Розрахунки з постачальниками:

  • довідник контрагентів-постачальників
  • відомості про придбання
  • платежі.

4. Необоротні активи:

  • довідник основних засобів та нематеріальних активів
  • амортизація та переоцінка.

5. Запаси:

  • довідник запасів/продукції (товарів, робіт, послуг)
  • рух запасів/продукції (товарів, робіт, послуг).


Крок 2. Зробіть аналіз інформації, яка наявна у вашій бухгалтерській системі. Якщо ви використовуєте декілька облікових систем, то зазначте яка інформація і в якому вигляді в них присутня.

Крок 3. Залиште заявку у нас на сайті або зв’яжіться з нами телефоном. Кваліфікований менеджер допоможе оцінити ваші потреби, визначить об’єм необхідної роботи і надасть рекомендації, як спростять процес впровадження та інтеграції.


Чому варто обрати M.E.Doc API SAF-T UA?


Linkos Group, розробник програми M.E.Doc, вже більше 20 років спеціалізується на рішеннях для автоматизації звітності до контролюючих органів. Ми гарантуємо професійний підхід, підтримку на кожному етапі впровадження та якісний сервіс. M.E.Doc API SAF-T UA — це ваш ключ до легкого переходу на новий стандарт податкової звітності.

Не чекайте дедлайнів — звертайтеся до нас вже сьогодні та отримайте професійну консультацію!

Додаткові матеріали по темі: