вгору

Акт звірки стану розрахунків за податками та зборами: умови отримання

Суб’єкти господарювання мають можливість отримати в контролюючому органі акт звірки стану розрахунків за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками (п. 1 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення органами ДФС оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 07.04.2016 р. № 422).

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

За письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків платника за податками, зборами та ЄСВ у довільній формі.

Заяви розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Ці вимоги визначені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР.

Таким чином, за письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків платника за податками, зборами та ЄСВ у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єктом господарювання зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.

Про це нагадали податківці центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з ВПП.

Нагадаємо, у програмі M.E.Doc реалізовано сервіс «Стан розрахунків з бюджетом», який розроблений для миттєвого отримання інформації щодо нарахування, сплати, переплати, недоїмки або пені по підприємству.

Кожен бухгалтер, не виходячи із своєї програми, може отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, попередньо підписавши за допомогою КЕП і надіславши запит до органів державної податкової служби. Докладніше про це у нашому матеріалі.

Про те, як в M.E.Doc сформувати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.