вгору

Дайджест цікавого функціоналу від М.E.Doc: підсумки – 2020

Ось і добіг кінця 2020 рік. Вся наша команда дякує Вам за співпрацю. Цей непростий рік навчив нас багато чому. Всі ми зрозуміли, як важливо підтримувати один одного, бути поруч – хоч і знаходитися за десятки кілометрів, бути свідомими, толерантними та людяними.

Але одне завжди залишається незмінним: наша велика команда M.E.Doc піклується про кожного свого клієнта. Тому нас обирають найкращі!

Раді поділитися з Вами своїми досягненнями. Наш програмний продукт M.E.Doc визнано найкращим програмним продуктом 2020 року! Команда отримала головну бізнес-премію України і відзнаку «Найкраща комерційна програма року для подання звітності та ЕДО».

M.E.Doc вкотре отримав статус сертифікованого GOLD-партнера компанії Microsoft. Золоте партнерство є одним із найвищих показників надання компанією якісних рішень для бізнесу, а також засвідчує високу компетенцію працівників.

M.E.Doc першим в Україні реалізував можливість подання міжнародної фінансової звітності у форматі iXBRL. Тепер ми допомагаємо компаніям підготувати своїх фахівців до роботи із цим форматом. Проведено 21 безкоштовне навчання (тільки у грудні – 10!) по новому модулю Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL), а також 9 платних – для окремих компаній.

По звітності до НБУ небанківських фінустанов проведено 4 безкоштовних навчання, по запровадженню ЕДО (платно для клієнтів, за їх запитом) – 12.

TradeMaster Group – наші партнери – організовували конференцію, на якій наш експерт розкрив усі аспекти ефективної автоматизації документообігу та зробив акцент на ЕДО у логістиці.

Платформа ПТАХ, за результатами незалежного опитування читачів журналу «Бізнес», увійшла у ТОП-5 інноваційних рішень, що допомогли компаніям зберегти ділову активність та швидко адаптуватися до нових умов роботи у період самоізоляції. Це перша та єдина на сьогодні роумінг-платформа в Україні, яка об'єднала користувачів різних програм і надала можливість відправляти та приймати документи в одному сервісі.

Протягом всього часу ми щодня допомагали Вам бути в курсі найважливіших бухгалтерських новин, роз’яснень контролюючих органів, надавали корисні інструкції щодо роботи з програмою та заповнення звітності від наших експертів. «Бджілка» і надалі продовжує Вас інформувати у Блозі бухгалтера, в розділі Інформер програми M.E.Doc та на Telegram-каналі – M.E.Doc.Informer, де б Ви не були: і вдома, і на роботі, і в дорозі.

Згадаємо, який корисний функціонал з’явився протягом 2020 року у програмі M.E.Doc.

1. Новий модуль Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL).

У програмі реалізовано новий модуль Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL), що призначений для підприємств, які складають фінзвітність за міжнародними стандартами (МСФЗ). Нагадаємо, що вперше подавати звітність за МСФЗ слід у 2021 році зі звітності за 2020 рік. Докладніше про новий модуль – у матеріалі. Модуль функціонує з оновлення 11.01.030 і постійно доопрацьовується та удосконалюється.

Наприклад, з оновлення 11.02.018 у користувачів, які мають велику розгалуженість філій та підрозділів, є можливість на рівні головного офісу консолідувати фінзвітність в єдиний звіт. Консолідація відбувається за наявності 2-х ліцензій: Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL) та M.E.Doc. Корпорація, а також за обов’язкової наявності Апаратного ключа. Про консолідацію фінансової звітності, а також про створення консолідованого звіту в M.E.Doc, читайте у Блозі бухгалтера.

З оновлення 11.02.025 додано можливість підписання звітності iXBRL, створеної КІФ або НПФ, посадовими особами відповідних керуючих компаній – КУА або адміністратора ПІФ. Зверніть увагу! Функціонал з боку КІФ або НПФ доступний за наявності ліцензії Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL) – Обмін з КУА. Також реалізовано можливість обирати адресата документа під час відправки звіту.

2. Новий модуль Звітність до НБУ для небанківських фінустанов.

Новий сервіс Звітність до НБУ для небанківських фінустанов призначений для подання звітності до НБУ факторинговими, страховими, лізинговими компаніями, а також кредитними спілками, ломбардами та іншими небанківськими фінансовими установами. Так, у модулі Реєстр звітів додано можливість створювати звіти НФУ, підписувати ЕП та відправляти їх на спеціальний ресурс НБУ, а також здійснювати імпорт та експорт звітів у форматі XML (діє з оновлення 11.02.014).

3. Новий модуль Реєстр електронних документів.

Модуль призначений для створення, редагування та збереження електронних документів (актів виконаних робіт, рахунків фактур, платіжних доручень тощо), а також універсальних документів із вкладеннями різних форматів. У модулі здійснюється обмін документами з контрагентами в електронному вигляді (з використанням ЕП) (функціонує з оновлення 11.02.016). Докладніше про це – у матеріалі.

Модуль постійно вдосконалюється та доповнюється новими можливостями для того, щоб задовольнити всі ваші побажання. Зокрема, з оновлення 11.02.026 реалізовано можливість відправляти на допідписання багатосторонні електронні документи та універсальні документи із вкладеннями. Функціонал доступний для невідправлених документів.

4. Реєстр податкових документів.

Назву модуля Реєстр первинних документів змінено на Реєстр податкових документів оновлення 11.02.016). У модулі можна і надалі здійснювати створення, редагування та збереження податкових документів: податкових накладних та розрахунків коригування, з метою обміну цими документами з контрагентами та контролюючими органами.

Нагадуємо, що модулі Реєстр електронних документів та Реєстр податкових документів автоматично стають доступними за наявності ліцензії на рішення «M.E.Doc.Бізнес».

У Реєстрі електронних документів/Реєстрі податкових документів розширено функціонал експорту первинних документів за допомогою команди Експорт документа з підписами (діє з оновлення 11.02.021). Експорт документа доступний у форматах XML та PDF.

За допомогою цієї функції документ з накладеними електронними підписами можливо зберегти у .P7S одним файлом, або окремими (файл документа та кожен підпис комплекта в окремому файлі з розширенням .P7S в архіві .ZIP).

Також налаштовано підписання редакції електронного документа отримувачем при використанні власного комплекту підписів на шаблоні документа (з оновлення 11.02.019) та її погодження (з оновлення 11.02.020).

5. Обмін електронними документами із вкладеннями різних форматів.

Удосконалено сервіс Універсальний документ, який призначений для створення, підписання електронним підписом та відправки контрагентам документа із вкладеннями різних форматів. Нагадаємо, раніше цей сервіс називався Документ довільного формату.

Починаючи з оновлення 11.02.006, при створенні універсального документа додано можливість заповнювати поля: Найменування документа у реєстрі та Відповідальна особа. Також реалізовано відображення кодів філій відправника та отримувача документа.

6. Облік акцизного податку.

У Реєстрі ліцензій (пальне)/Реєстрі ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн) реалізовано новий сервіс Ліцензійна справа, що надає можливість переглядати та опрацьовувати документи щодо ліцензій, а також отримані від ДПС повідомлення щодо внесення чергового платежу за ліцензію (J/F 1405901) (з оновлення 11.02.022). Докладніше про це – у матеріалі.

7. Зміни у розділі Адміністрування.

У модулі Резервне копіювання при створенні Резервної копії обраних підприємств у вікні Вибір підприємств додано поле для пошуку підприємств за ЄДРПОУ, назвою підприємства або кодом філії.

Ці доопрацювання також виконані у вікні налаштування завдання - Створення резервної копії обраних підприємств у розділі Адміністрування – Планувальник завдань.

Відкориговано механізм створення резервної копії у разі, якщо шлях до бази даних містить кириличні або спеціальні символи.

Зміни доступні з оновлення 11.02.025.

Також налаштовано групове видалення обраних архівів первинних документів (з оновлення 11.02.024).

8. У Блог Бухгалтера додано новий розділ РРО.

Оскільки тема РРО не перестає бути актуальною, для зручності наших читачів у Блог бухгалтера додано новий розділ РРО. У ньому містяться всі матеріали, пов’язані з використанням РРО (ПРРО) та готівки. У розділі наші користувачі можуть отримати корисну інформацію щодо правил реєстрації, особливостей застосування та специфіки роботи з РРО (ПРРО). Розділ доступний з оновлення 11.02.005.

Це лише короткий огляд маштабних доопрацювань у M.E.Doc, які сталися у 2020 році, а про всі інші корисні доробки ми щомісяця інформували Вас у нашому Дайджесті. Ми постійно працюємо над удосконаленням наших модулів, додаємо актуальні довідники та доповнюємо програму новим зручним та корисним функціоналом.

Ми працюємо з турботою про Вас! Слідкуйте за оновленнями M.E.Doc!