вгору

Створюємо консолідований звіт в M.E.Doc

Як ми вже зазначали у попередньому матеріалі, розробник M.E.Doc зробив доробку для консолідації фінансових звітів за МСФЗ. У цьому матеріалі докладніше розберемось, як це зробити в M.E.Doc.

Нагадаємо, що в програмі M.E.Doc реалізовано модуль Фінансова звітність за МСФЗ (формат іХBRL), який призначений для підприємств, які складають фінансову звітність за МСФЗ. Про це - у матеріалі.

Консолідація фінансових звітів за МСФЗ - дуже зручне рішення для тих підприємств, які мають велику кількість філій та відокремлених підрозділів. Філії щомісячно надсилають до головного офісу звіти, і інколи ці звіти навіть не на 10 аркушів, а набагато більше. Адже звіти містять всю необхідну інформацію для аналізу роботи підпорядкованої установи. І щоб проаналізувати звіти всіх філій і відокремлених підрозділів, працівники головного офісу повинні провести титанічну роботу для того, щоб звести всі ці дані.

Важливо! Для створення консолідованої фінансової звітності у Вас має бути 2 ліцензії на модулі Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL) та M.E.Doc. Корпорація. Крім того, обов’язково має бути налаштований Апаратний ключ.

Для здійснення консолідації фінзвітності слід налаштувати підпорядкованість установ у модулі Довідники – Підзвітні підприємства.

Отже, розберемось, які дії необхідно зробити для консолідації фінзвітності за МСФЗ працівнику головного офісу.

Крок 1. Імпорт звітів підпорядкованих філій.

Для імпорту звітів від філій необхідно скористатись модулем Прийом та обробка звітності – Реєстр консолідованих звітів (Рис. 1). Імпорт звітів відбувається в форматі XML.

фінансова звітність за МСФЗ

Рис. 1 

Звертаємо увагу! Всі імпортовані звіти підпорядкованих установ зберігаються у модулі Прийом та обробка звітності – Реєстр консолідованих звітів.

В блоці Установи відображаються назви підпорядкованих підприємств, звіти від яких було імпортовано у Реєстр консолідованих звітів. Для перегляду звітів певного підприємства оберіть його назву у списку (Рис. 2).

Рис. 2

Після завантаження звітів філій переходимо до створення консолідованого звіту.

Крок 2. Створення консолідованої звітності.

Для цього необхідно у розділі Звітність – Фінансова звітність за МСФЗ створити консолідований звіт, скориставшись функціональною кнопкою  або на панелі меню Файл-Створити консолідований (Рис. 3).

Рис. 3

Далі відкриється вікно Створення звітів, в якому необхідно зазначити звітний період і обрати Пакет консолідації (Рис. 4). Не забудьте натиснути кнопку Створити.

Рис. 4

Після цього з’явиться вікно Додаткові звіти основної організації, в якому необхідно обрати звіти, які будуть консолідуватись і підтвердити свій вибір, натиснувши ОК (Рис. 5).

Рис. 5

Після завершення процесу консолідації в Реєстрі документів МСФЗ буде відображено консолідований пакет документів, який в таблиці даних буде виділений жирним шрифтом (Рис. 6).

Рис. 6

З приводу придбання ліцензії для даного модуля Ви можете звернутись за телефоном (044) 206 72 15.

Більше корисних новин читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.

Консолідація звітності, фінансова звітність