вгору

Дайджест цікавого функціоналу від M.E.Doc за липень 2020 р.

Нагадаємо нашим читачам, що у Блозі бухгалтера, Інформері програми M.E.Doc, а також на Telegram-каналі щодня Ви знайдете найважливіші новини, які стосуються бухгалтерів, роз’яснення контролюючих органів, корисні інструкції щодо роботи та приклади заповнення звітності від наших експертів.

У нашій добірці розкажемо Вам, які новинки та доробки були у липні 2020 року в M.E.Doc.

1. Новий модуль Звітність до НБУ для небанківських фінустанов.

У програмі реалізовано новий сервіс Звітність до НБУ для небанківських фінустанов, призначений для подання звітності до НБУ факторинговими, страховими, лізинговими компаніям, а також кредитними спілками, ломбардами та іншими небанківськими фінансовими установами (з оновлення 11.02.014).

Так, у модулі Реєстр звітів додано можливість створювати звіти НФУ, підписувати ЕП та відправляти їх на спеціальний ресурс Національного банку України, а також здійснювати імпорт та експорт звітів у форматі XML (починаючи з оновлення 11.02.014).

Бланки звітів доступні у вікні Створення звіту, у розділі Звітність НФУ до НБУ та відповідних підрозділах:

  • Страховики;
  • Кредитні спілки;
  • Фінансові компанії/Лізингодавці;
  • Ломбарди;
  • Страховики та/або перестрахові брокери;
  • Загальна фінансова звітність.

Подання звітності через спеціальний ресурс Національного банку потребує попередньої реєстрації користувача на цьому ресурсі.

Починаючи з оновлення 11.02.016, для звітності до НБУ для небанківських фінансових установ реалізовано:

− експорт та імпорт у форматі документ з квитанціями;

− імпорт із формату Excel файлів звітності, які створені відповідно до інструкцій НБУ (імпорт доступний лише для звітів: IR400001, CR1100001, IR500001, LR700001).

Докладніше дізнайтесь з наших матеріалів:

 

2. Новий модуль Реєстр електронних документів.

Впроваджено новий модуль Реєстр електронних документів. Модуль призначений для створення, редагування та збереження електронних документів (актів виконаних робіт, рахунків фактур, платіжних доручень тощо), а також універсальних документів із вкладеннями різних форматів. У модулі здійснюється обмін документами з контрагентами в електронному вигляді (з використанням ЕП).

Зверніть увагу! Цей модуль буде вдосконалюватись та доповнюватись новими можливостями для того, щоб задовольнити всі ваші побажання!

Також про новий модуль читайте у матеріалі: М.E.Doc удосконалює обмін електронними документами!

3. Реєстр податкових документів.

Назву модуля Реєстр первинних документів змінено на Реєстр податкових документів (оновлення 11.02.016).

У модулі можна і надалі здійснювати створення, редагування та збереження податкових документів: податкових накладних та розрахунків коригування, з метою обміну цими документами з контрагентами та контролюючими органами.

Зазначимо, що для користувачів залишаються доступними всі функції. Модулі Реєстр електронних документів та Реєстр податкових документів автоматично стають доступними за наявності ліцензії на рішення «M.E.Doc.Бізнес».

Більш докладно про це читайте у релізі оновлення 11.02.016.

4. Нові форми, які стосуються програмних РРО.

Додано нові форми звітів, які стосуються програмних РРО (подання - за потреби):

  • J1316602 Ф.№1-ПРРО Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій;
  • J1391801 Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (Повідомлення про касирів);
  • F1316602 Ф.№1-ПРРО Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій;
  • F1391801 Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (Повідомлення про касирів).

Форми доступні у розділі РРО - Реєстр документів РРО - Створити - ПРРО – програмні РРО (оновлення 11.02.016).

Про основні відмінності між традиційним та програмним РРО читайте у матеріалі – Все про РРО: Класичний vs програмний РРО

Більше новин і корисних матеріалів читайте у Блозі бухгалтера, в розділі Інформер програми M.E.Doc, а також на Telegram-каналі.

Докладніше про це у відео.