вгору

Повернення помилково отриманої допомоги - інформує ПФУ

Про те, як отримати карантинну допомогу і хто має право на її отримання, ми писали у наших матеріалах.

Нагадаємо, що кошти для виплати одноразової матеріальної допомоги перераховувались Мінсоцполітики на окремий рахунок ПФУ, відкритий в АТ «Ощадбанк». А виплата допомоги проводилась АТ «Ощадбанк» через банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, що зазначався в заяві застрахованої особи.

Повернення помилково отриманої одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених постановою КМУ від 09.12.2020 р. № 1233, проводиться за наступними реквізитами:

Отримувач: Пенсійний фонд України

Код ЄДРПОУ Пенсійного фонду України: 00035323

Окремий рахунок, відкритий в головному управлінні з обслуговування клієнтів АТ «Ощадбанк»: №UA383004650000025600300300598

Код банку (МФО АТ «Ощадбанк): 300465

Код ЄДРПОУ АТ «Ощадбанк»: 00032129

У призначенні платежу зазначається: крім слів «повернення одноразової матеріальної допомоги» також прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Довідково. Суми повернутої одноразової матеріальної допомоги з окремого рахунку Пенсійного фонду України перераховуються до державного бюджету.

Про це зазначено на сайті ПФУ.

Повернення помилково отриманої одноразової матеріальної допомоги

Нагадаємо, що у разі подання недостовірної інформації допомога підлягає поверненню.

Про одноразову допомогу роботодавцю, що робити і які документи необхідно подати, а також щодо пам’ятки застрахованої особи для отримання одноразової виплати, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.