вгору
28.08.2023
Нагадаємо, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у т. ч. відокремленим підрозділом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов’язання, у тому числі податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску. Це передбачено п. 46.1 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).
Якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності) платник самостійно (у т. ч. за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку (п. 50.1 ПКУ).
Тобто, обов’язок щодо подання податкової декларації з ПДВ та уточнюючого розрахунку до такої податкової декларації покладається на платника ПДВ.
Якщо ж суб’єкт господарювання у разі анулювання реєстрації платника ПДВ виключається із Реєстру платників ПДВ, то уточнюючий розрахунок за період, в якому він був платником ПДВ, такий суб’єкт господарювання подати не може.
Таке роз'яснення розміщено на Інформаційно-довідковому ресурсі “ЗІР”, категорія 101.03.
Про деякі особливості відновлення реєстрації платником ПДВ читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.