вгору
14.01.2022
Як ми вже повідомляли раніше, Комітет ВРУ надав відповіді на низку актуальних питань щодо застосування РРО та ПРРО. Серед них відповіді на питання щодо доставки товарів, а також передоплати за товар. Наразі ДПС України на своїй сторінці у Фейсбук також надала відповіді на ці питання.
Як проводити розрахункову операцію у разі, коли для доставки товарів задіяні спеціальні служби?
Є декілька варіантів розрахунків у разі доставки товарів:
У цьому випадку розрахунки здійснюються в місці отримання товару між покупцем і перевізником. Перевізник повинен видати фіскальний чек на приймання готівки чи платіжної картки.
В подальшому розрахунки за товар здійснюються між перевізником та продавцем згідно з договором між продавцем та перевізником:
Як проводити розрахункові операції у разі продажу товарів з частковою оплатою, у т.ч. при оплаті з розстроченням платежу?
При продажу товарів з оплатою декількома платежами готівкою чи платіжними картками, продавець повинен оформити і видати окремий фіскальний чек на кожну розрахункову операцію:
За умови оплати покупцем коштів на поточний рахунок продавця (за реквізитами у форматі ІВАN) РРО/ПРРО може не застосовуватись.
У разі застосування різних способів оплати, наприклад, один платіж на поточний рахунок продавця за реквізитами у форматі ІВАN, а інший – готівкою, обов'язковою є видача фіскального чеку саме на розрахункову операцію (в цьому випадку – на приймання готівки).
Водночас зазначимо нашим читачам, що досі не має офіційного роз’яснення контролюючих органів щодо того, що саме зазначати у чеку у разі передплати та післяплати. Про неврегульованість цього питання ми писали тут.
Більше новин читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.