вгору

В який строк приймається розпорядження про анулювання ліцензії на підставі заяви СГ?

Ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі, зокрема, заяви суб’єкта господарювання (у т. ч. іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво). Це визначено вимогами ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 р. № 481/95-BP (далі - Закон № 481). 

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання (у т. ч. іноземним суб’єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Крім того, ч. першою ст. 20 Закону України  «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР та п. 2 розд. IV Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у ДПСУ та її територіальних органах, затвердженого наказом Мінфіну від 15.06.2020 р. № 297, встановлено, зокрема, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.

Отже, розпорядження про анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами на підставі заяви суб’єкта господарювання приймається органом ліцензування у строк не більше одного місяця з дня її надходження. Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Таке роз'яснення надано Інформаційно-довідковим ресурсом “ЗІР”, категорія 113.03. 

Про те, що робити платнику у разі втрати ліцензії, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.