вгору

На підставі чого оплачуються листки непрацездатності правонаступником?

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності. 

Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом), через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг  ПФУ

Важливо! У разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника – територіальним органом ПФУ за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника (cт. 22 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”). 

Зверніть увагу! Якщо страхувальником до ліквідації не були оплачені листки непрацездатності працівників, то правонаступник в своєму кабінеті на вебпорталі ПФУ може сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. 

В запиті необхідно вказати: 

  • код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився; 
  • назву страхувальника, що припинився; 
  • зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності. 

Після опрацювання та перевірки даного запиту працівниками ПФУ будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам. 

 

Про це повідомило ГУ Пенсійного фонду України у Львівській області. 

Про найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках страхувальників читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.