вгору

Аудит е-трудової: інформує ПФУ

Головним управлінні Пенсійного фонду у Вінницькій області проведено навчання щодо формування електронних трудових книжок. 

Була надана покрокова інструкція проведення аудиту відцифрованої трудової книжки. 

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку? 

  • в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд» за допомогою: кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або Дія.Підпис; 
  • у лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка»; 
  • натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК»; 
  • у вкладці «Скан-копії трудової книжки» - всі скани документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності. 

Етапи аудиту електронної трудової книжки: 

  • перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо); 
  • перевірка орфографічних помилок при оцифруванні; 
  • перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо: назви роботодавця, змісту відомостей, дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо), дати наказів, номера наказів. 

Як внести зміни в електронну трудову книжку? 

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п. 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затверджений постановою ПФУ від 12.03.2021 р. № 11-1.  

Для цього необхідно: 

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ з використанням КЕП; 
  • створити повторне звернення: застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці - у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»); 
  • заповнити екранну форму; 
  • повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення. 

Відповіді на актуальні питання щодо оцифрування трудових та причини скасування звернень щодо оцифрування трудових, читайте в Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі