вгору

Квитанції щодо поданих заяв-розрахунків будуть надходити довше – ФССУ

Фонд соціального страхування України (далі – ФССУ) на своєму телеграм-каналі повідомив про надходження квитанцій прийняття щодо поданих страхувальниками заяв-розрахунків.

Внаслідок стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.

Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями ФССУ у найкоротші терміни після відновлення електропостачання.

Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, фахівці ФССУ опрацьовують заяви, щойно це стає можливим - зокрема, поза робочим часом.

Зверніть увагу! Підтвердженням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження першої квитанції. 

Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема, через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.

Про зміни щодо оплати лікарняних та що робити, якщо не формується електронний лікарняний, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.