вгору
28.11.2022
Фонд соціального страхування України (далі – ФССУ) на своєму телеграм-каналі повідомив про надходження квитанцій прийняття щодо поданих страхувальниками заяв-розрахунків.
Внаслідок стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями ФССУ у найкоротші терміни після відновлення електропостачання.
Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, фахівці ФССУ опрацьовують заяви, щойно це стає можливим - зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Підтвердженням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження першої квитанції.
Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема, через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Про зміни щодо оплати лікарняних та що робити, якщо не формується електронний лікарняний, читайте у Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc, а також на нашому Telegram-каналі.