вгору

Кейси е-ТТН: перевантаження товару та зміна вантажоодержувача

05.12.2022

медок еттн

Продовжуємо нашу серію матеріалів про реалізацію проєкту е-ТТН в Україні, а також інформувати вас про практичні ситуації, які можуть виникнути під час перевезення товарів.

У минулому матеріалі ми вже описували ситуації, базою для аналізу яких стали реальні кейси, опубліковані Міністерством інфраструктури з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID/UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за участі ГО «Інститут аналітики та адвокації».

Детальніше про е-ТТН

 Ми вже розглянули кейси щодо:

Детальніший огляд ситуацій дивіться у попередньому матеріалі: кейси е-ТТН: класичне перевезення та зміна перевізника.

Ми розуміємо, що на практиці трапляється безліч різних ситуацій, а тому у цій статті пропонуємо розглянути ще два практичних кейси з перевезень.

медое ттн


Кейс 3. Перевантаження на проміжному складі із заміною автомобіля


Уявімо ситуацію, коли водій здійснює перевезення із пункту А в пункт Б, але дорогою здійснює розвантаження на Проміжному складі. Водій-1 в пункті А забирає вантаж зі складу і здійснює доставку в пункт Б (рис.1).

медок еттн
Рис. 1


Що у цьому випадку потрібно врахувати?


Рішення:  

Етап 1. Під час розвантаження на Проміжному складі створюється Акт розвантаження на проміжному складі (рис. 2), який підписує водій-1 та відповідальна особа складу, яка приймає вантаж на тимчасове зберігання.

медок ттн
Рис.2

Етап 2. Під час завантаження автомобіля-2 складається Акт завантаження на проміжному складі (рис. 3), який підписує відповідальна особа складу та водій-2.

медок ттн

Рис.3

Етап 3. Після успішного підписання кожного Акта, відповідні зміни вносяться до е-ТТН.


Кейс 4. Заміна вантажоодержувача


Ситуація: Вантажоодержувач не може або відмовляється прийняти вантаж.

медок еттн


Як діяти у цьому випадку?


Рішення: 

Етап 1. Вантажоодержувач, який відмовляється прийняти вантаж, складає Акт про заміну пункту призначення вантажу (рис. 5). У разі небажання складати Акт Вантажоодержувачем, Акт може скласти будь-який інший учасник е-ТТН (Перевізник, Вантажовідправник або Замовник), який ініціює переадресування вантажу.

медок еттн
Рис. 5

Етап 2. Акт вважається успішно підписаним, коли на ньому є підписи Перевізника та Вантажовідправника (Замовника). Зміни щодо нового Вантажоодержувача вносяться до е-ТТН.

Етап 3. Водій змінює маршрут і доставляє вантаж у новий пункт розвантаження — до Вантажоодержувача-2.

В обох випадках саме е-ТТН допомагає пришвидшити підписання документації на всіх етапах та зробити процес перевезення більш комфортним для всіх його учасників. 

У наступних матеріалах ми продовжимо розглядати практичні ситуації, які можуть виникати під час перевезення вантажу, та надамо зрозумілі алгоритми дій, як діяти учасникам перевезень у різних випадках.

Тож рекомендуємо слідкувати за нашими новинами, щоб не пропустити нову корисну інформацію щодо е-ТТН в Україні та вашого бізнесу зокрема. 
 

Детальніше про е-ТТН


Також якщо ви бажаєте дізнатися більше про проєкт е-ТТН, радимо переглянути наші попередні матеріали: