вгору
05.12.2022
Продовжуємо нашу серію матеріалів про реалізацію проєкту е-ТТН в Україні, а також інформувати вас про практичні ситуації, які можуть виникнути під час перевезення товарів.
У минулому матеріалі ми вже описували ситуації, базою для аналізу яких стали реальні кейси, опубліковані Міністерством інфраструктури з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID/UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за участі ГО «Інститут аналітики та адвокації».
Ми вже розглянули кейси щодо:
Детальніший огляд ситуацій дивіться у попередньому матеріалі: кейси е-ТТН: класичне перевезення та зміна перевізника.
Ми розуміємо, що на практиці трапляється безліч різних ситуацій, а тому у цій статті пропонуємо розглянути ще два практичних кейси з перевезень.
Уявімо ситуацію, коли водій здійснює перевезення із пункту А в пункт Б, але дорогою здійснює розвантаження на Проміжному складі. Водій-1 в пункті А забирає вантаж зі складу і здійснює доставку в пункт Б (рис.1).
Рис. 1
Рішення:
Етап 1. Під час розвантаження на Проміжному складі створюється Акт розвантаження на проміжному складі (рис. 2), який підписує водій-1 та відповідальна особа складу, яка приймає вантаж на тимчасове зберігання.
Рис.2
Етап 2. Під час завантаження автомобіля-2 складається Акт завантаження на проміжному складі (рис. 3), який підписує відповідальна особа складу та водій-2.
Рис.3
Етап 3. Після успішного підписання кожного Акта, відповідні зміни вносяться до е-ТТН.
Ситуація: Вантажоодержувач не може або відмовляється прийняти вантаж.
Рішення:
Етап 1. Вантажоодержувач, який відмовляється прийняти вантаж, складає Акт про заміну пункту призначення вантажу (рис. 5). У разі небажання складати Акт Вантажоодержувачем, Акт може скласти будь-який інший учасник е-ТТН (Перевізник, Вантажовідправник або Замовник), який ініціює переадресування вантажу.
Рис. 5
Етап 2. Акт вважається успішно підписаним, коли на ньому є підписи Перевізника та Вантажовідправника (Замовника). Зміни щодо нового Вантажоодержувача вносяться до е-ТТН.
Етап 3. Водій змінює маршрут і доставляє вантаж у новий пункт розвантаження — до Вантажоодержувача-2.
В обох випадках саме е-ТТН допомагає пришвидшити підписання документації на всіх етапах та зробити процес перевезення більш комфортним для всіх його учасників.
У наступних матеріалах ми продовжимо розглядати практичні ситуації, які можуть виникати під час перевезення вантажу, та надамо зрозумілі алгоритми дій, як діяти учасникам перевезень у різних випадках.
Тож рекомендуємо слідкувати за нашими новинами, щоб не пропустити нову корисну інформацію щодо е-ТТН в Україні та вашого бізнесу зокрема.
Також якщо ви бажаєте дізнатися більше про проєкт е-ТТН, радимо переглянути наші попередні матеріали: