вгору

Чи можна заповнювати паперову трудову книжку, коли діє електронна трудова?

Фахівці Південно-Східного Міжрегіонального управління Держпраці надали відповідь на питання щодо заповнення паперової трудової книжки, на прохання працівника, у той час, коли діє електронна трудова книжка. 

Так. Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців від цієї дати є 5 років на оцифрування трудових книжок. Докладніше про це - тут. 

Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58. 

Зазначимо, що питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються постановою КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301. 

Якщо ж працівник просить заповнювати паперову трудову книжку, її необхідно заповнювати. 

Відповіді на актуальні питання щодо оцифрування трудових та про те, чи вносити запис про трудову діяльність, якщо трудова зберігається у працівника, читайте в Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.