вгору

Особливості зберігання та видачі трудових - роз’яснення Держпраці

Правовий режим воєнного стану не визначає жодних особливих умов зберігання трудових книжок працівників. Про це повідомили фахівці Південно-Східного міжрегіонального управління Держпраці. 

Зберігати трудові книжки має підприємство. Обов’язкова видача трудових здійснюється при звільненні працівника.  

Врахуйте, що роботодавець не може відмовити працівникові у видачі трудової книжки на його вимогу.  

У такому випадку працівник подає заяву, в якій просить видати йому трудову книжку, й обґрунтовує необхідність вдачі, роботодавець - заводить додатковий журнал обліку тимчасово виданих трудових книжок, де працівник розписується за отримання та повернення трудової книжки.  

Крім того, ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 р. № 2136-IX дозволяє роботодавцеві самостійно вирішувати питання зберігання кадрових документів і ухвалювати рішення видати трудові книжки працівникам під підпис, якщо підприємство знаходиться в районі активних бойових дій. 

Про видачу трудової книжки - не тільки при звільненні, про подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування, про те, чи можна заповнювати паперову трудову книжку, коли діє електронна трудова, читайте в Блозі бухгалтера, в Інформері програми M.E.Doc та на нашому Telegram-каналі.