вгору

Підсумки тижня з 18 по 22 січня 2021 року

З 25 січня 2021 року Україна знову переходить на всеукраїнський карантин. Про основні обмеження читайте тут.

Тепер розкажемо про те, чим запам’ятався минулий тиждень.

У Верховній Раді зареєстровано два законопроєкти, які стосуються трудового законодавства. Перший – щодо потрійного посилення відповідальності за невиплату заробітної плати. Другий законопроєкт стосується заборони перенесення робочих днів через свята.

З 01.01.2021 р. збільшено посадові оклади працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери. Відтепер посадові оклади (тарифні ставки) розраховуються виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду – 2 670 гривень, з 1 грудня 2021 р. – 2 893 гривні. Відповідну постанову прийнято Урядом.

НБУ зберіг облікову ставку на рівні 6%. Також він скасував низку обмежень на проведення операцій з іноземною валютою. Зокрема, знято заборону для клієнтів-юросіб на проведення операцій з продажу інвалюти на умовах «форвард».

Держстат оновив Перелік форм державних статспостережень та фінансової звітності, які можуть подаватися в електронному вигляді в 2021 році. Звертаємо увагу, що цей Перелік буде розширюватись.

Держгеокадастр повідомив, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2020 рік становить 1,0.

Держпраці нагадала про можливість внесення змін до графіка відпусток. А затвердити його на поточний рік слід було до 5 січня 2021 року.

ДПС поділилась корисною інфографікою щодо застосування спрощеної та загальної системи оподаткування ФОП у 2021 році.

Центр зайнятості проінформував, що приймає звітність нарочно та поштовим відправленням. Отже, звіт про квоти слід подати до 01.02.2021 р. у паперовому вигляді. Про особливості розрахунку квоти роботодавцями – читайте тут.

Для користувачів програми M.E.Doc та ПРРО Cashalot ми поділились рекомендаціями, як провести зміни або коригування даних у Повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа. Нагадаємо, що на початку роботи з ПРРО необхідно правильно зареєструвати електронні підписи уповноважених осіб та/або печатки організації.

Більше новин і корисних матеріалів – у Блозі бухгалтера, в розділі Інформер програми M.E.Doc, а також на Telegram-каналі.