Впровадження електронного документообігу на підприємстві, що веде свій облік в програмі 1С. Рішення M.E.Doc для обміну електронними документами прямо з інтерфейсу 1С.
YouControl надсилає акти передачі прав інтелектуальної власності, і клієнти тепер отримують їх своєчасно — у M.E.Doc, та можуть оперативно фіксувати операцію у своєму обліку.
Найцінніші надбання для компанії після переходу на електронний документообіг: значна економія часу працівників та контрагентів. І жодних загублених чи недоставлених документів!
«АЙТІ-МАРК» з 1 березня 2019 припинив друк і надсилання рахунків-фактур та актів надання послуг у паперовому вигляді. Завдяки програмі M.E.Doc підприємство заощадило значні кошти.
Компанія ТОВ "ІТЛ" впровадила ЕДО, а саме: програму M.E.Doc, для пришвидшення роботи з контрагентами та вивільнення часу працівників для більш пріоритетних завдань.
БАДМ впровадив ЕДО, насамперед, щоб автоматизувати верифікацію документів із підписами та звільнити час штату працівників для більш важливих завдань.
Nissаn впровадив обмін електронними документами від M.E.Doc, що дозволило прискорити та підвищити ефективність роботи команди у 31 дилерському центрі країни.
Vodafone з жовтня 2018 року надсилає користувачам рахунки за надані послуги в електронній формі за допомогою програми M.E.Doc.
"КРЕП ТЕХ" впровадив обмін електронними документами, зокрема надсилання рахунків, видаткових і товарно-транспортних накладних реалізується через програму M.E.Doc.
Лізингова компанія "АЛД Автомотів" перейшла на цифровий формат роботи з документами у M.E.Doc. Електронний формат значно скоротив витрати часу та коштів компанії.
Vega Telecom оцінив надійність та широкий функціонал M.E.Doc. До того ж, більшість контрагентів компанії вже використовували цю програму для звітності.
Абоненти «Датагруп» відтепер отримують документи за надані послуги в електронному форматі у програмі M.E.Doc, що в рази прискорило процес обміну інформацією з клієнтами.
Для електронного обміну документами та звітності компанія обрала програму M.E.Doc, що дозволяє працівникам більш ефективно використовувати робочі години.
Впровадження електронного документообігу в холдингу з великим штатом та розгалуженою структурою. M.E.Doc та СОТА забезпечують повноцінний обмін електронними документами.
Збереження українських лісів є надважливим проектом для кожного з нас. Мета товариства - скоротити кількість паперової продукції для зменшення об`ємів викидів у повітря шкідливих речовин та інших негативних факторів впливу
З огляду на економічність, зручність і цілковиту законність обміну документами в електронному вигляді, гарантовану Законом України прийняли рішення перевести документообмін в електронний вигляд
Головний бухгалтер не тільки організовує бухгалтерський облік, а й дбає, щоб підприємство було рентабельним. Тому коли я організовувала роботу відділу бухгалтерії, прагнула з найменшою кількістю працівників зробити максимум роботи
Ми активно впроваджуємо сучасні технології не лише для підвищення власної ефективності, але й для зручності наших клієнтів. З огляду на велику кількість документів, з якою щодня працює SOCAR, було прийнято рішення використовувати FlyDoc - сервіс для обміну e-документами, що мають юридичну силу, безпосередньо із облікової системи 1С
Перед тим, як запроваджувати електронний документообіг на ОККО, ми вирішили дізнатись у наших клієнтів, чи зацікавить їх таке нововведення, адже ми співпрацюємо з чималою кількістю підприємств, підприємців та фізичних осіб із різноманітних сфер бізнесу і у всіх є свої нюанси ведення документообігу
В нашій місії ми, окрім мети нашої безпосередньої діяльності, як то покращення якості життя і здоров'я людей, надання повного спектру якісних послуг в сфері забезпечення населення якісними лікарськими препаратами, завжди зазначаємо ще й один з найголовніших принципів, яким ми керуємось: суворо виконувати всі договірні зобов'язання і чесно вести бізнес.
Сьогодні ми доставляємо вантажі до 100 великих і малих міст України і гарантуємо, що вантаж прибуде до місця призначення протягом 24 годин. Така співпраця з клієнтом потребує документального супроводу і нам не хотілося, щоб оперативність нашої справи гальмувалася очікуванням паперів.
В процессе использования электронного документооборота выяснилось, что порядка 70% наших контрагентов могут принимать от нас электронные документы
Глобальна діджиталізація ринку B2B вже вимагає від компаній перегляду своїх бізнес-процесів. Ми чітко розуміли, що прийшов час оптимізації й такого важливого напрямку роботи, як договірні відносини з тисячами клієнтів, які переважно є юридичними особами. Тому впровадили у себе електронний обмін документами
Це допомагає заощадити гроші, робочий час і ресурси персоналу, оперативніше працювати з документами, майже повністю виключити помилки людського фактору при складанні документів, що дозволило нам швидше та ефективніше контактувати зі своїми споживачами.